Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

pijama party!!!






proxtes epitelous kaname to pijama party p eixame kata nu olo to kalokairi!!!
h goneis ts Apo mas afisan mones sto spiti ts k -epomeno itan- etoimasame partaki...
efodiastikame me snacs,pizzes,tainia k..mpires!!! arxisame me tn tainia...harry potter..to kainourgio..to 6o...o imiaimos pringips!!!to vivlio etsi k alliws to exw 3eskisei opote dn 8a me 3efeuge h tainia!!! anoi3ame ts pizzes,anoi3ame ts mpires k ta patatakia,papadoules,mpiskota kt..
h tainia XALIA!!! dn me arese ka8olou...vareti k opos pada kamia sxesi me to vivlio...
me ta pola pola teliwse h tainia...efige o manos,oxi p dn 8a efeuge, k meiname 3 koritsia monaxa... fadazeste...h apo evaze se kanalia me ta gnwsta 'pare .me k dn 8a xaseis' me kati 3ekola, h sma kolimeni sto pc k egw stn kosmo m...opos pada...
se kapia stigmi h apo petagete : vlepume ta filarakia???
ta eixe se dvd...
vazoume,pe8enume FISIKA sto gelio k kapia stigmi teliwnei...kata ts 4... h sma na einai etoimi na koimi8ei,to idio k h apo... ekei p mpika egw fb na dw ti ginetai vlepw aitisi filias apo poia?? apo tn 3aderfi ts kollitis m p tn douleuoume pisw apo tn plati ts....ena kakoma8imeno plousiopedo...
paw stis photos k lew : vlepw ts photos ts xaritinis!!!
ekei p h apo k h sma itan glarwmenes petagode apo ta krevatia k kollan stn o8oni t ipologisti...
to ti 8apsimo epese dn legete...!!!!
kata ts 5:30 egw tn epesa...ts eipa na me 3ipnisun sts 6 kai na dw tn anatoli...
telika 3ipnisa sts 7 para...
o ilios dn perigrafete...api8ano topio...krima p dn eixa mpataria sto kinito..:(
kafedes k meta prwino stn katsaro...kata ts 9:30 tn pesame gia ipno... mexri na koimi8oume egw k i apo epese trela poli... me to zori 3ipnisame sts 12... tn ara3ame spiti (afou egw psi8ika 1 tetarto stn paralia) k distixws ma8ame oti erxode oi goneis ts Apo erxode....krima gt programatizame na mageirepsei h Sma makaronia...

me to pu girisa spiti tn epesa...3ipnisa sts 7 para...

1 σχόλιο:

  1. etciiiii eginee :D
    htan teleia re cu !!
    ante ante + apo tou xronou akoma pio pollec trelec !! :D
    akoma pio polla pijama parties! <3
    cam2abga=trela pijama parties ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή